Friday, October 1, 2010

sem 2 punyer cerita...

aku dah lama tak menulis.. bukan sajer namo..tapi aku jaran gunline.. edit tok blog pun takat save kat word jerk...

sem 2 dah berakhir..aku dah dapat result dah..al kisah ceritanya... result aku hilang..ngeee... so, dengan bersusah payah aku g balik student affair.. mintak result...sempat lah kena bebel..soe cik, i neyh kelam kabut sket..dats why lah i lupa mana i letak slip result tuh..aheks...

result aku memang yang dijangka lah... turun..tapi masih ok... aku insaf dah aku rasa..so sem 3 jadik titik tolak aku berusaha.. aku kurang unline.. banyakkan stadi..adeh... skali pikir cam nak rebus jerk buku2 tuh then minum tapi bila aku pikirkan kandungan bahan kimia yang akan di absorb dalam badan aku neyh, aku kancel niat baik aku tuh...

so, apa yang penting??
kerjasama antara anggota badan aku tok stay awake and stadi...berusahalah......

No comments: