Sunday, February 7, 2010

musim periksa...

well..
skunk aku dah berada di sem 2.. kos fisio neyh...

result sem lepas, oklah..3.69..

sem nih, aku berusaha nak mengekalkan result tuh...insyaallah..
harapnye, dapatlah...

even aku rasa cam hampeh blaja..sebab sem neyh leyh tahan ar susah dia..aku nye motivasi nak blaja pun kureng...hhehehe..alasan namanya tuh...

ari neyh dan minggu seterusnya, selama seminggu, aku ader midsem test..kalo skool, ujian tengah tahun..
tapi tok sah tanya ar preparation akuh..cam bangang...malas tol nak stadi..nak lak semua paper petang..so malam2 aku berfuya ar...

tido lambat, men game, sembang..bukan stadi...pagi esok, baru kelam kabut stadi..hehhehehehe..
bila masuk kelas, muka tensen jer..mana taknye... orang len stadi , aku sengih jer..time jawab peksa, aku bantai bukan men..cam jawab paper law..hahahaha..tensen tul..

so, percayalah, bukan senang sambung blaja..nak plak bila ko dah kejer..nak stat balik blaja, wat asment.. memang perlukan dedikasi yang tinggi..huhuhu..

nasehat tok dirik sirik.., stadilah anda sebelum anda repeat...hehehhe

unknown

No comments: