Wednesday, March 26, 2008

26/3/08

..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
titik2 nih menjadi bukti betapa aku buhsen dengan life aku skunk...
well, sebenarnya takdelah buhsen sangat, cuma kekadang tu rasa cam nak terjun lombong jerk..
aku tak tau aper yang orang rasa tapi bagi aku, i just need a break!
its ma self or ma job which lead me to this stupid, unconcious feeling?
don't ask me coz i never can tell.
entahlah, makin lama aku kat pejabat nih, makin aku rasa this job memang totally tak sesuwai tok aku..
why?
bab aku nih jenis enjoy, tak leh dok diam..
aku tak lah cakap kat sini tak enjoy but i just need a life!
pagi datang kejer, petang balik..
tak der sumthin' yang aku rasa high nak stay kat cini...
aku gerun bila pikir time aku kejer ti..
camne ker feel dia?
not so good...

No comments: